pharmabox24
Support & Service
Support
Bij Pharmaservice24 begint de support op het moment van aankoop, zo regelen wij al het bijkomende papierwerk zoals de omgevingsvergunning om het een zo efficiƫnt en gestroomlijnd mogelijk proces te maken. Maar ook tijdens en na de installatie blijven we ondersteunen zodat u samen met de Pharmabox24 altijd hoogwaardige zorg aan kunt bieden.
De geavanceerde software van de robot maakt ondersteuning op afstand mogelijk, zodat in geval van een storing er altijd de mogelijkheid is voor ons ICT-team om de machine op afstand over te nemen, en zo het desbetreffende probleem op te lossen. In vrijwel alle gevallen is deze remote assistentie adequaat, mocht het probleem echter nog niet verholpen zijn dan zal een techneut alsnog uw kant opkomen om alles weer soepel te laten lopen.
Service
Pharmaservice24 gelooft alleen in hoogwaardige service en daarom zijn wij ook niet bereid hier een compromis te sluiten. We werken samen met de leidinggevende partijen binnen de sector om de beste resultaten te kunnen bewerkstelligen, en altijd de juiste expertise te kunnen bieden. De klant staat centraal bij ons en dit is duidelijk terug te zien in de servicecultuur die we uitdragen. Zo zijn we altijd telefonisch bereikbaar mocht u de behoefte hebben, ook heeft u de mogelijkheid om u op een later moment terug te laten bellen.
Telefonisch binnen 2 uur contact.
Bij niet remote te verhelpen storing binnen 4 uur on site.